יום שבת, 12 בדצמבר 2015

שנה טובה, והספר שלי בן שנה !



לפני שנה בספטמבר 2014 ,
הוצאתי לאור את ספרי "סיפורי השתיקה" ,
עשיתי זאת בעזרתם האדיבה של אנשים יקרים וטובי לב ,
בזכותם זה קרה ,
אני יודע ולא שוכח זאת ,
לפני כן ליוו אותי לבטים ולא מעט חשש ,
אך המעשה הזה התברר כמוצלח .
השנה שחלפה הייתה עבורי שונה , דינמית ומעניינת ,
ביקרתי ביחד עם אשתי האהובה מרים במקומות שונים ,
מכללות , אוניברסיטאות , מוסדות, קניונים ועוד ,
שמחנו לפגוש את "הישראלי היפה" ,
ילדים , נוער , סטודנטים , בוגרים ומבוגרים ,
"אנשים טובים באמצע הדרך" שרק רוצים לעזור , לסייע ולתמוך ,
ועושים זאת ברגישות והבנה ראויים לציון , הופתענו לטובה .
מעבר לפן הכלכלי ממכירת הספר ,
האהבה , אהדה והפרגון שקיבלנו גרמו לנו ימים של אושר ושמחה .
חג היום , ראש השנה ספטמבר 2015 ,
זה גם החג שלי באופן אישי ,
אני חוגג את יום הולדתי ה- 80 ,
הספר שלי בן שנה ,
הזדמנות נהדרת להודות לכל הנוגעים בדבר , בשמי ובשם משפחתי ,
אנו מאחלים לכם חיים מאושרים , בריאות ושפע ,
שנים טובות !
***במהלך השנה רבים שלחו אליי הודעות וכתבו לי תגובות וברכות ,
השתדלתי להשיב לכולם באופן אישי ,
סביר להניח שפספסתי חלק מהם ,
מקווה שזה מובן, ומכאן אני שולח את התנצלותי לכל מי שלא קיבל מענה .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה